Project NICU

Volg hier het laatste NICU nieuws!

Project NICUBlog NICU
Afgelopen jaar heeft Wilde Ganzen hartverwarmende kaarten ontvangen- en doorgestuurd voor het personeel, de moeders en de baby’s op de NICU. Speciaal voor de opening is hier een prachtige, lange slinger van gemaakt om de NICU te versieren.

Dank allemaal voor de mooie berichten!
‘karibu mtoto mdogo’

114 totaal aantal vertoningen, geen vertoningen vandaag

31 maart werd Sara geboren. Haar ouders hebben een grote liefde voor het Afrikaanse continent. Zij hebben hier in het verleden veel gewerkt en gereisd. Haar vader als dierenarts en haar moeder op de operatiekamer in meerdere Afrikaanse landen. In plaats van kraamcadeaus, vroegen haar ouders om een bijdrage voor project NICU.
Van de prachtige opbrengst, hebben we een premature simulator kunnen aanschaffen met ‘aangeboren afwijkingen’. Zodoende kunnen we het personeel van de NICU zo echt mogelijk trainen en voorbereiden op alle mogelijke scenario’s. Hiermee hopen we dat ‘baby Sara’ in de toekomst bijdraagt aan nog betere opvang en reanimatie na de geboorte!
Asante sana Bram en Susanne Meulendijks.

120 totaal aantal vertoningen, geen vertoningen vandaag

4,034 totaal aantal vertoningen, 2 aantal vertoningen vandaag