Project NICU

Volg hier het laatste NICU nieuws!

Project NICUBlog NICU

Toppers Myrthe Boss en Ruben Coljee hebben afgelopen oktober de halve marathon van Amsterdam gelopen voor Stichting Vrienden Sengerema Hospital. Met deze fantastische prestatie, hebben zij het prachtige bedrag van €6926 opgehaald. Van dit opgehaalde geld, kunnen we onder andere een nieuwe reanimatietafel kopen voor zieke pasgeborenen in Sengerema.

Afgelopen zondag kwam Myrthe de cheque aan Milou van Ingen overhandigen in het Radboudumc.

40 totaal aantal vertoningen, geen vertoningen vandaag

Gisteren hebben Myrthe Boss en Ruben Coljee de halve marathon van Amsterdam gelopen voor onze stichting. Zij hebben alle weertypes getrotseerd. Kou, wind, regen en gelukkig ook af en toe een zonnestraal! Met deze fantastische prestatie, hebben zij hun streefbedrag bíjna gehaald. Van dit opgehaalde geld, kunnen we onder andere een nieuwe reanimatietafel kopen voor zieke pasgeborenen in Sengerema.

Wij zijn enorm trots op Myrthe en Ruben en hen enorm dankbaar voor deze geweldige inzet voor de kwetsbare baby’s op de NICU in Sengerema. Doneren kan de komende maand nog via: https://lnkd.in/eg6fGvsd

62 totaal aantal vertoningen, geen vertoningen vandaag

Neuroloog Myrthe Boss, werkzaam in Ziekenhuis de Gelderse Vallei, rent een halve marathon voor zieke pasgeborenen in Sengerema Hospital. Tien jaar geleden werd haar eigen lieve, dappere kleine kanjer veel te vroeg- maar precies op tijd geboren. Dankzij de goede zorg in Nederland overleefden ze dit allebei. Daarom wil Myrthe iets op een passende en duurzame manier terug doen.

Samen met haar neef Ruben Coljee, gaat zij op 15 oktober aanstaande de halve marathon van Amsterdam lopen. Zij doen dit in de vorm van een sponsorloop, waarbij ze geld ophalen voor project NICU. Afgestemd op de lokale behoefte, gaan zij specifiek geld ophalen voor een nieuwe reanimatietafel. Op deze speciale, verwarmde tafel worden de meest zieke baby’s opgenomen. De tafel combineert alle componenten die nodig zijn voor noodgevallen en reanimaties.

Meer weten over deze fantastische actie?

Kijk dan op: https://steunactie.nl/actie/halve-marathon-voor-pasgeboren-kinderen-tanzania/-23988

252 totaal aantal vertoningen, geen vertoningen vandaag

8,697 totaal aantal vertoningen, 5 aantal vertoningen vandaag