Per 1 april zijn er een aantal veranderingen binnen de samenstelling van het bestuur van onze stichting. Na negen jaar trouwe dienst hebben we helaas afscheid moeten nemen van Pim de Ruijter en Femke Verbossche. Bestuursleden van het eerste uur! Pim is inmiddels werkzaam als anesthesioloog en vervolgt zijn carrière als intensivist in opleiding. Daarnaast hebben zijn vrouw en hij onlangs hun tweede dochter mogen verwelkomen. Niek Versteegde zal de voorzittersrol van Pim overnemen. Femke is inmiddels bijna klaar als spoedeisendehulparts, en zal op korte termijn met haar gezin naar Australië emigreren. Zij dragen de stichting en Sengerema een enorm warm hart toe, en zullen daarom wel betrokken blijven. Daarnaast neemt onze penningmeester Katinka Overmars na twee jaar afscheid van het bestuur. Wij willen iedereen hartelijk bedanken voor de warme, fijne en bijzondere samenwerking en zullen jullie missen.

Gelukkig hebben we ook reeds twee nieuwe bestuursleden mogen verwelkomen. Afgelopen jaar sloten Sandra Zoetelief en Sebastian van Lare Sengerema in hun hart. Sandra heeft haar laatste coschap in Sengerema gelopen en is nu werkzaam als arts-assistent kindergeneeskunde in het OLVG. Zij neemt het stokje van Femke over, en zal zich richten op projectmanagement. Sebastian is financial controller binnen de veterinaire zorg, en heeft afgelopen jaar nauw samengewerkt met Lesseriani. De functie van penningmeester staat dan ook op zijn lijf geschreven! Van harte welkom in ons bestuur.

0 antwoorden