Ieder jaar zijn er wel mensen die zich onverwachts inzetten voor onze stichting. Meestal zijn dat sportieve prestaties waarmee mensen hun eigen grenzen verleggen en ons tegelijkertijd ondersteunen. Vaak gaat er een heel avontuur van trainingen, opbouwschema’s en soms blessures vooraf aan de echte datum. Ondanks de extreme doelen (>1000km fietsen, marathons lopen/zwemmen, vierdaagse lopen) waren de acties tot nu toe altijd een groot succes. Wat ons betreft is dat iedere keer weer een mooi avontuur om met mee te leven.

Ook Jody en Merien hadden besloten om ons te ondersteunen met een hele mooie actie. Maar om de prestatie te overtreffen die Jody (met hulp van Merien) voor deze actie heeft neergezet zullen we van goede huizen moeten komen. Jody heeft namelijk een prachtige tweeling op deze wereld gezet. In plaats van cadeau’s voor zichzelf of hun mooie Juno en Kate te vragen, vroegen Jody en Merien om een bijdrage te geven aan Stichting Vrienden Sengerema Hospital. Bij elkaar heeft dit inmiddels zeshonderd euro opgeleverd.

De donaties voor deze prachtige tweeling zal heel toepasselijk worden gebruikt voor ons NICU-project. Oftewel het geld zal in Sengerema worden gebruikt om Tanzaniaanse baby’s een kans te geven op een gezonde en mooie start.

1 antwoord